lørdag 17. januar 2009

Managua igjen!

Da var vi trygt og godt tilbake paa Hotel Santos igjen. Det var godt for alle og enhver tror jeg, selv om vi kommer til aa savne Palacaguina.
Avslutningen paa skolen var en stor sukssee. Vi fikk diplom, og hadde litt underholdning paa norsk. Vi danset norsk folkedans, sang "Jeg gikk en tur paa stien" og selvfolgelig "Riv ned gjerdene". Vi hadde ogsaa kjopt kake, sjokoladekake. Men det var et kapittel i seg selv aa faa den kaka den til skolen. Den var saa stor og saa tung, og det endte med at jeg, Bente og Ingeborg V maatte ta taxi for aa i det hele tatt faa kaka hel ned til skolen.
Den var utrolig god, saa den var verdt strevet for aa si det saann=)

Siste skoledag gikk forholdsvis ganske fort. Jeg og Bente bare spilte kort og koste oss me laereren hele dagen. Vi gav henne en sommerfuglring i gave, og hun ble kjempeglad.
Det var trist aa si farvell til familien, kjente taarene presse litt paa. Men vi faar holde kontakten med dem gjennom mail og slike ting.

I gaar kveld var vi ute og spiste hele gjengen, hele 20 stykker. Det var deilig aa spise kjott igjen, og kunne velge maten selv. Paa samme restaurant var det ogsaa konsert. Det var goy aa hore musikk, men i pausen var det mange som var trotte (jeg var en av dem), og dro tilbake til Santos for aa legge seg.

I dag skal vi besoke en soppeldynge, saa folg med for videre oppdateringer.

- Hege -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar